Jag gjorde ett personlighetstest

…på bravepeople, som jag hittade en länk till här och resultatet blev som följer:

Test Results

Your personality type is INFJ.

Introverted (I) 61% Extraverted (E) 39%
Intuitive (N) 77% Sensing (S) 23%
Feeling (F) 85% Thinking (T) 15%
Judging (J) 64% Perceiving (P) 36%

Links

Frågan är om det var ett bra eller dåligt resultat? Det kan ju diskuteras…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , t, , ,

 

Hu, googlade på mina fyra bokstäver, INFJ och fann att endast 1-3% av jordens befolkning lär ha den kombinationen. Otäckt! Unik eller konstig?!

10 comments on “Jag gjorde ett personlighetstest

  1. Jag har gjort testet förut på jobbet och testade igen på länken du anger – samma resultat: INFP. Det här testet är givande och säger en hel del… Kram på dig!

  2. Ja, testet är onekligen bra! Men visst är det förvånande att man

    kan få fram så mycket om en persons psykologiska läggning bara

    genom att besvara ett antal frågor?

    Psykologi är utan tvekan ett intressant ämne!

  3. Sam Z: Jag tycker egentligen inte att det är så oerhört förvånande; mer är det nog så när det gäller planeter – där har man ju inte svarat på en enda fråga! Bara en massa planeter som befinner sig på vissa ställen; det tycker jag är underligt – att så mycket faktiskt stämmer!

    Jag har alltid varit fascinerad av psykologi, religion och skulle också ha velat studera filosofi. Det tror jag är spännande.

    Ha en fin dag!

  4. gjorde också testet nyligen, fick samma INFJ. Stämde in klockrent hur jag uppfattar mig själv med få undantag. Ganska jobbigt att vara så otroligt introvert .. 😦

Kommentera

