Jag har

Gjort det jag ska och det gick rätt smidigt, har också bakat lite och suttit vid datorn. Pratat med några jag tycker mycket om och svarat på frågor, samt tänkt en hel del dessutom.

Det är vad jag har gjort idag och nu är klockan kvart i fyra. Kvar av dagen är en hel del och vi får se vad den ska fyllas med. Egentligen hade jag kunnat utnyttja dessa dagar lite klokare, kom jag på, men tanken är inte alltid med och andra är så utan framförhållning, så att det påverkar också mig och mina beslut. Tänk om – då hade jag gjort något annat.

Här på balkongen, där jag sitter, så speglas jag i datorskärmen. Lite irriterande faktiskt och jag har inget att skriva om så jag slutar med ett nöjt leende, för nu ska jag lägga mig och blunda.

Har du förresten läst min ABblogg?

 

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

5 comments on “Jag har

  1. Är den egentagen bild? FIn!!!

    Din dag känns skön och behaglig.

    Här monteras det möbler eller har smitit ifrån och sitter vid datorn, de är förbaskat tråkigt att montera.

    Well.

    Ha en fin lördagskväll & kram

  2. Men då tycker jag att det verkar som om du haft en fin och gemytlig dag.

    Och visst är det härligt med balkong!

    Fördelen med att lägga sig och blunda en stund, är att man kan se en film, som man själv skapar och den inspiration som förekommer detta, är bättre än det mesta faktiskt!

    Önskar dig en fortsatt fin helg!

    kramar

Kommentera

