Livet

Alldeles oförutsägbart är det; du vet aldrig vad som händer eller väntar dig.

En sak vet jag och det är att jag älskar Livet.

Så mycket händer även när inget händer. I tankarna, i ord, i närheten, överallt.

Celine Dion har jag nyligen börjat uppskatta så mycket. Jag gillar nerven i hennes röst; om man nu kan säga så, men hon har en närvaro och känsla som är så fantastisk. Här sjunger hon om sånt som hör till Livet.


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

7 comments on “Livet

  1. Tack för era kommentarer.

    Sam z: Ja, det kan ju vara både öron och ögon, eller hur? 🙂

    Birgitta E A: Tack och alldeles detsamma; jag gillar din härliga inställning också! Kram:)

    Grunboll: Håller med dig; men det är först nu jag har börjat uppskatta henne ordentligt. Blir så berörd av hennes röst och intensitet. Ha det bra ! 🙂

  2. Jag håller också med… älskar livet och speciellt det oförutsägbara 🙂 …

    hoppas ditt är helt fantastiskt… *kram*

Kommentera

