Så här kanske?

Vimlande vinglande snurrande yrande vimsande

ojojoj

Och så lite av allt annat

också

Allt det vackra; sköna, förgyllande

mitt i allt det andra.

Det blir nog bra det här 🙂

11 comments on “Så här kanske?

  1. Välommen hem igen och det verkar som om du tog solen och värmen med dig på eftersläp. De har ju lovat högsommarvärme nu 🙂
    Kram

  2. Men du…glöm inte att då och då stanna till en sekund för att sen snurra lite åt andra hållet också. Annars kan du till slut bli en projektil som slungas ut i rymden och landar på en avlägsen stjärna, långt där ute i det svarta och oändliga.

    Du blir väl kvar här på jorden ett tag till?

    🙂

    kramar

    Vackert och smakfullt inlägg!

  3. agapanthus: Jag ska försöka stå stadigt. Och tack ! för att jag fick veta blomsorten! Det hade jag inte en aaning om 🙂

    Kram

    Syster Yster: Ja, visst är det bra med sol och värme! Kram

    Birgitta: Jag ska verkligen ta dina råd på allvar! Och hoppas att jag stannar kvar. Tack och kram:)

  4. 🙂 roligt och positivt… det är härligt skönt att få snurra lite extra ibland…

    Önskar dig en lika fantastisk fortsättning på sommaren *kram*

  5. Tack för era kommentarer..
    Man får hoppas att det snurrar lite lagom

    Och Menuette: Jag bytte ut avatarerna, så slipper vi se de sura rosa bilderna. Tänkte inte på att de var sura, men du har ju rätt.

    Kram på er:)

Kommentera

