Så går en sommardag

…och det jag kommer att tänka på är att för var dag som försvinner i en tid, blir Livet ännu en dag kortare.

Bara så.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

 

4 comments on “Så går en sommardag

  1. Livet finns alltid. Just detta liv blir en dag kortare. Men det kommer fler. Vi lever för alltid. Vi kan inte dö.

    En fin och hoppfull dag önskar jag dig!

  2. Mamman: Just det och det är väldigt bra när det är så! Kram:)

    Jerry: Jag tror så, precis så och det känns bra. Mycket bra!
    Ha det så bra i sommaren 🙂

  3. Åh, den stora blåklockan är en av mina favoritblommor. Många blommor har vi tittat på, jag och mor, under dessa veckor. Att ströva i timmar i skogar och på ängar här har varit underbart och jag älskar verkligen sommaren just för alla blommors skull.

Kommentera

