Jag är verkligen inte bra

…på att skriva regelbundet här nu.

Men snart är det sommarlov även för mig, bara tre arbetsdagar kvar! Sen har jag betydligt mer tid och förhoppningsvis lite påfyllning av energiförråden så att även bloggen får sitt. Jag ska sola, ligga och blunda och tänka tankar, läsa en god bok och förkovra mig i sånt jag tycker är intressant. Hoppas också att jag hinner träffa de jag gillar lite oftare och så ska jag kramas jättemycket. Hade jag tänkt.

Lilla söta dottern, jag och lite större förmågor ska åka iväg till Spanien 1 juli. Det ser jag fram emot men ändå längtar jag redan hem på ett sätt. Så kan det vara. Sommar är i alla fall det allra bästa; ingen kan få mig att sluta älska solen och värmen. Det är det som ger mig energi för resten av året!

Just. Nu är det snart dags att sova. Jag är trött. Hoppas du har det bra.

14 comments on “Jag är verkligen inte bra

  1. Sol och sommar är bäst. Förra året regnade den ju bort 😦 Men i år tror jag på solen. Hoppas det blir fint i Spanien oxå. Kram!

  2. Det låter som om du har en trevlig tid framför dig! Hoppas att allt blir som du tänkt eller rentav ännu bättre.
    Du fortsätter väl blogga från Spanien, hoppas jag?

    Ha det så gott, Madonnan!

  3. Jag hoppas att du också har det bra och inte stressar för mycket nu i sluttampen.
    Eftersom barnbarnet är sjukt så ska vi bara hålla oss inom lätt ”hemreseavstånd” i år. Så nu blir det norra Själland i 5 dagar den 27 juni. Fint hotell och många slott i nejden!
    Kram

  4. Tycker att du skriver rätt ofta här förstås, (du ser ju hur ofta jag bloggar)

    Åh det känns som en liten oas i cyber, en fridfull plats den här bloggen.

    Mycket harmoniskt.

    Lustigt va?

    Tycker inte riktigt de är som med andra bloggar på WP (som ja gillar alltså), det måste ju vara dina ord såklart.

  5. Tack för era kommentarer.

    Agapanthus: Just på Costa del Sol där mamma bor är det sol i stort sett varje dag…Kommer moln så försvinner de oftast efter ett par timmar. Nästan så man blir trött på det…men bara nästan 🙂 Kram.

    znogge: Så härligt för dig! Visst är det speciellt med avslutningar… Kram

    photoimagine: Tack och ha det jättebra! 🙂

    Sam Z: Visst bloggar jag därifrån lite grann, bara datorn funkar så:)

    Syster Yster: Så tråkigt, hoppas barnbarnet kryar på sig snart. Låter ändå som om ni har en fin semester att vänta, det är så fint i Danmark! Kram:)

    menuette: Jag blir glad att du känner så och det är roligt att du tittar in. Tack. Kram:)

  6. Låter som dottern det där med att längta hem lite innan man åkt iväg ha ha. Förmodar att det blir strandpromenader för dig också.

  7. Vad härligt… det betyder att du har semester nu 🙂 hoppas du får massor med härliga dagar att göra allt och lite till av just det där som du önskar dig… *kram*

  8. helt OK att inte uppdatera så regelbundet. Det blir ju bättre om man skriver när man får inspiration. Vad gäller din resa så hör jag ofta folk säga ”varför åka söderut när sommaren är så fin här?” men de tänker inte på att sommaren kan vara precis lika fin någon annanstans! Och det är ju inget som säger att sommaren blir fin här…

Kommentera

