För när jag inte kan sova

…och tänker på hur Livet är ordnat; så inser jag en hel del som jag kanske borde ha förstått innan.

Att ord du själv tror är sanna inte betyder ens en bråkdel av det du tror är sanningen. Att det som är viktigt, rätt och störst för dig kanske är helt oväsentligt för någon annan.

För när jag inte kan sova förstår jag hur Livet hänger ihop i så mycket och tankarna irrar och far. Som i en ren och villkorslös skärseld.

Mitt bland alla känslor; de som jag förbannar Livet för. 

 
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

4 comments on “För när jag inte kan sova

Kommentera

