När du är på väg

…åt ett håll; så tvekar du, stannar och tittar, funderar…

Till sist följer du din inre känsla och får svaret på vad det var som avhöll dig från att gå.

Åt andra hållet.

Någon behöver dig och du går

Alldeles rätt.

Svaret kommer alltid förr eller senare.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,

10 comments on “När du är på väg

  1. Hej
    Ja ibland så måste man stanna upp och fundera över vart man är på väg.Sällan läge att gå tillbaka men det kan ju finnas flera olika vägar framåt.
    🙂

  2. Hej på er och tack för era kommentarer.

    Wb, Gunnar och znogge:

    Ja, just det här var så konstigt. Jag ville gå och köpa brända mandlar, något jag alltid brukar göra när jag är där jag befann mig, men något sa åt mig att inte göra det, trots att jag stod och verkligen tittade åt brändamandlarhållet… Sen kom någon i min väg som behövde min hjälp.

    Synkronicitet i hög grad, antar jag! Kram:)

  3. Hej och tack för era kommentarer.

    Sam Z: Ja, det händer allt oftare att jag synkronicerar med saker och människor omkring. Intressant och förundrande! Ha en fin dag:)

    Kersti: Jag tror att det ofta blir åt rätt håll i alla fall. Ha det bra idag, kram:)

  4. Visst är det så! Svaren kommer när man behöver dem, varken förr eller senare… Allt har en mening, meningen är inte alltid uppenbar, men den finns….
    Kramen!

Kommentera

