Jag kommer knappt ihåg

…hur min andra header såg ut, men vad tycks om den här nya?

Nästan lite kamouflageliknande känns den med den gröna, sköna färgen där.

Det är roligt med lite omväxling här i världen, men små, små steg är lagom och därför passar den här mig som handen i handsken. 🙂

Tack! Söndag hela dagen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

10 comments on “Jag kommer knappt ihåg

  1. Tack för era kommentarer.

    Menuette: Fint med en glad menuette! Kram:)

    Grynboll och Rosa: Förstår nog hur ni menar, men det är just det att jag syns lite suddigare/mer kamouflageaktigt, haha, som jag gillar. Tror jag behåller den här ett tag.

    Kram på er!

  2. Hmm… nu blev jag också sugen på att förnya. Synd att The Journalist, som jag kör med, inte har någon custom header! Annars gillar jag temat. Gott om plats för bilder och så.
    Men visst var det vårfint, madonnan! 🙂

  3. nja, jag tyckte inte om den alls faktiskt. Skärpan är dålig & du kunde valt nån mer unik & personlig text !
    läs gärna min:D

    ellenjonssonsblogg.wordpress.com

Kommentera

