Så grym kan någon i en värld vara

…att man baxnar och nästan ryggar bakåt när man läser och jag känner en instinktiv avsky för den ”man” som sålt sin unga fru, för det finns absolut inget som kan ursäkta ett sånt groteskt brott.

Vad är det egentligen som förvandlar en del människor till rena monster? En ofantlig brist på empati eller vad?

Ibland blir jag så arg, ledsen eller bedrövad – eller precis allt på en och samma gång – när jag läser nyheterna. Hur kan den unga kvinnan må bra i sitt framtida liv? Kan hon någonsin det. Usch. Jag blev så upprörd att jag var tvungen att skriva av mig helt enkelt!

Läs även andra bloggares åsikter om , ,
 

 

2 comments on “Så grym kan någon i en värld vara

  1. Aha, vi skrev om lite samma saker… fast din var nog lite värre. Miffon helt enkelt, stora som små..

    Hoppas allt är bra!

    Kram

  2. Någonting måste ha gått väldigt fel hos den sortens människor och tyvärr tror jag inte det går att rätta till igen! Kanske en negativ syn men…
    Kram!

Kommentera

