En helhet

Är Livet.

Är allt.

För det hänger ihop

och vad det än gäller

så måste bitarna passas samman.

 

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

11 comments on “En helhet

  1. Hej!
    Jag skickade ett mail till dig tidigare. Jag använder inte den där mailen längre, men idag var jag in en sväng och såg ditt mail. :0)
    Fin och passande bild.
    Är det din lilla Sötnos på bilden?
    Kram

  2. I de allra flesta fall tycker jag att bitarna passar ihop sig ganska bra på egen hand. Det är nog mer när människan börjar plocka om bland bitarna som det uppstår en viss förvirring.

    kram!

  3. Jag får nog tillstå att jag håller med om WitchBitchs resonemang. Det är vi själva som har en viss oförmåga att få ordning på en tillvaro som redan är välordnad! 🙂

    Labyrinten verkar vara den gotländska varianten- en trojaborg.

    Ha det, madonnan!

  4. Tack ska ni ha för era kommentarer.

    znogge: Ja, det kändes som om den passade. Kram på dig.

    Kersti: Ja, så småningom gör det nog det. Eller inte alls… Kram!

    agapanthus: Tack detsamma! Hann du vila lite?

    wendla: Ja, det är min sötnos och mejlet har jag fått nu. Tack! Kram.

  5. Rosa: Tack. Kram på dig:)

    WitchBitch: Ja, oftast är det nog så, men ibland behöver vi tänka till lite grann också, hjälpa på traven kanske. Kram:)

    photoimagine: Just det och jag tror att alla lär sig mer och mer för var dag av hur allt i Livet hänger ihop. Ha det så bra idag! 🙂

    Sam Z: Ja, så kan det ju vara, förstås. Minsann, en trojaborg…visste inte jag. Den här finns vid Kaknästornet, på en lekplats bakom. Ha det bra:)

Kommentera

