När jag tappar lusten lite grann

 

…så andas jag långsamt in och tänker mina ödsliga tankar ifred.

Försöker hitta lusten någonstans igen och funderar över varför saker blir som de blir. Inte alltid är det lätt att förstå och kanske är det inte heller meningen. Men dum är jag inte, bara en aning förvirrad emellanåt. Så därför tror jag att magkänslan oftast leder mig rätt. Jag brukar följa den.

Och nu ska jag sova. Klockan är strax efter nio på kvällen.

En ledtråd bara det kanske…

10 comments on “När jag tappar lusten lite grann

  1. Dum..du? Kära Madonnan, det är väl det sista någon tror!! Nu smyger jag ut efter att ha kramat om dig så försiktigt så försiktigt…du sover så gott, vi ses imorgon/kram!!

  2. Hoppas du fått en god välförtjänt sömn. Tankarna svirrar i skallen just nu för jag tycker dt händer allt för mycket otrevligt. Just nu ser jag bara elände både på TV och i tidningarna.
    Behöver koppla bort det.
    Kram och till helgen kommer värmen

Kommentera

