Jag har

 )

Jag behöver lite fägring efter allt pulande 🙂

…tillbringat minst ett par timmar med att försöka förstå hur man gör för att få in små annonser i högerspalten här på bloggsidan. Efter konstens alla regler har jag klistrat in en kod under ”widgets” och jag har fått god hjälp av en kunnig bloggvän, men inget har hjälpt. Suck.

Däremot har jag, tack vare hjälpen, fått en ny, söt knapp längst ner till höger. Den kan man klicka på om man vill komma till Google. Tror det ska fungera.

Och det andra…är nog inte meningen. Såvida inget proffs här i krokarna kan berätta hur man gör?

Det hade varit väldigt bra.

Ikväll ska jag förresten träffa två söta bloggvänner och äta asiatiskt, så mysigt.

4 comments on “Jag har

  1. Oj vad du kan. jag har länge tänkt lägga in en header eller vad det heter men har inte lyckats skaffa tillräcklig kunskap för att ge mig på det. Men någon gång…
    Ha en riktigt trevlig kväll, asiatiskt är mums.

  2. Jag har exakt samma problem. Ägnat många timmar åt att få in annonser, men med samma resultat som du, en söt i o f google knapp 😦 ??? Ha en bra söndag i a f. Kram!

  3. Om du får hjälp, kan du väl vara så rar och vidarebefordra informationen. Jag har också nyss provat och går bet.
    Sliter mitt hår och tuggar fradga, just nu.

    kramar i alla fall och hursomhelst till dig du rara!
    🙂

Kommentera

