Till alla änglar som finns omkring oss

angel_017_100.jpg 

…skulle jag vilja framföra ett stort och varmt Tack. En sån oerhörd tur att ni finns.

8 comments on “Till alla änglar som finns omkring oss

  1. själv har jag en ängel med mig hela tiden. Min mor, som inte lever längre, trodde på änglar. Så ett år när jag skulle åka till Amerika fick jag en skyddsängel i guld av henne. Den har jag haft runt min hals sedan dess. Jag tror att ängeln är ritad av Rafael, men jag är inte säker.

Kommentera

