Jag funderar på vad jag ska skriva om

          anm035e59b15bb06e6f.gif 

…och så slår mig tanken att när jag läste hos Rosa så skrev hon om det här med sökord och bl a sex.

Det är ju inte riktigt min sak att skriva om; men jag skulle ju kunna göra ett fredagsexperiment för att se om det blir stor skillnad på besökarantalet. På skoj, för jag känner mig lite uttråkad måste jag säga. Alldeles ensam dessutom, trots de som är hemma och har skoj med kompisar på rummet. Väldigt trevligt verkar de ha, nästan så att jag skulle knacka på och fråga om jag får vara med? Nej, det är nog ingen idé…

Nähä. Men om jag nämner kyssar, pussar, sex igen och… Nej. Det här var inget för mig. Dessutom bryr jag mig inte om antal som läser; jag är så glad för er trogna som tittar hit regelbundet! Nästan som en egen liten värld har det blivit här på wordpress. Trevligt ju:)

Ha det så bra ikväll. Nu ska jag läsa bloggar och rapporterar senare hur det gick med experimentet.

Vad gör man inte för att förgylla en tråkig kväll?

3 comments on “Jag funderar på vad jag ska skriva om

  1. Här finns det också stängd dörr och sing star och massor av skratt. Tror inte heller jag knackar på och frågar om jag får sjunga. Sonens dörr är öppen men rummet tomt.
    Du skrev lite väl lite, få se om det räcker, spännande…

  2. Så har vi det… Mysigt och ibland lite tråkigt. Hoppas det går bra utomlands för sonen och laget.

    Ja, jag kunde liksom inte komma på v a d jag skulle skriva om det hela. Inte min grej alls… 🙂

    Kram

Kommentera

