På natten när jag sover

img_47617648e1f08.jpg 

… i min djupa sömn, så finns den där.

I det allra innersta, undermedvetna. Där har den parkerat och lär stanna. Länge. För Tiden ger och tar; men kanske att den är barmhärtig? Barmhjärtig… Jag tror. På Tiden.

Obevekligt ger den sig inte av. Ännu.

Att tro på det goda; jag tror det är bra. Min strategi.

13 comments on “På natten när jag sover

  1. Man måste ha hopp, tro, och se med hopp på det som komma skall, även under mörka stunder. Fin nattibild också. 🙂

  2. Jag väljer också att tro på det goda!!
    Även om det blåser av & till…de gäller att hålla fast för då kommer det goda tbx till en.
    Jo en annan sak, angående mina inlägg tolka dem inte ordagrant (tror inte du gör det) Har varit/är lite bloggless ett tag åh då är ab inte optimalt. Det är tex mkt enklare att skriva mera personligt här, alltså rent kommentarsmässigt. Konstigt nog.
    Åh jo jag tycker det skulle vara roligt att träffa dig och Rosa nån gång, faktiskt. Det menar jag. Brukar tänka på er som två tvillingsystrar, eftersom jag vet att ni är små o blonda. *s*.
    Till sommaren kanske va?!

    Kram 😉

  3. Tack alla för era kommentarer. Så fina att ta del av.

    Menuette: Klart vi ska ses någon gång i vår/sommar, så jätteroligt!

    Wendla: Tack söta!

    Kram till alla:)

  4. Åh heej! Har du fylltår?? Grattis vännen! Hoppas du hade en superhärlig dag *kraam* Idag såg jagkoltrasten och detär väl ett härligt vårtecken =))

  5. Ryktet sprider sig. Jag sällar mig till gratulanterna om än något i efterskott. Jag hoppas att din dag blev precis så fantastisk och härlig som jag föreställer mig.
    Kram

Kommentera

