Känner mig

…rätt trött, lite magmosig och allmänt oinspirerad.

Ska se lite på Klass 9a, som jag har hört så mycket om. Att vara lärare är världens bästa jobb. Så roligt faktiskt och så fantastiskt att det finns så många trevliga och vetgiriga barn och unga.

Har smort in mina armar och ansikte samt hals med brun utan sol. Är så trött på att vara blek och glåmig.

Inget mer att skriva. Så kan det vara ibland.

Borde sova (lite) mer (än jag har gjort de senaste nätterna) inatt.

2 comments on “Känner mig

  1. Nu vet jag vem jag vill ha som ny lärare. Har du vägarna förbi får du gärna undervisa min klass 🙂

    Själv är jag nu blek och glåmig. Mina ben skimrade för några dagar sedan i guld, men ögonen återspeglade sömnlösa nätter. Vi passade inte bra ihop, jag och min ACO-produkt.

    Hoppas det går bättre för dig i allafall! 😉

    Kramar,
    /Rebecca

  2. Tack bbeccy; jag tror att du är en toppenelev, en tillgång helt klart. Min brunutansol är Dove’s och den ger lite färg i taget. Effekten blir alltså inte så stor utan man får smörja ett par dagar i rad. Det känns mer naturligt och inte så gult…

    Ha en fin dag idag!

    Kramar:)

Kommentera

