Det känns som om

…ingen i hela världen utom jag bloggar.

Och dessutom sover min lilla sjukling hela tiden. Längtar tills hon vaknar så vi kan mysa tillsammans. Hoppas hon kan äta idag (och att inte jag själv blir magsjuk på kuppen…).

Livet – en onsdag.

9 comments on “Det känns som om

  1. Usch är det vinterkräksjukan? Isåfall hoppas jag verkligen att du klara dig!
    Jo jag bloggar 🙂 Varje dag!
    Hoppas att lilla dottern får i sig lite idag.
    Kramar från mig till er båda

  2. Sonen och sambon hade magsjuka efter varandra, men jag har klarat mig. Om man tar en liten whisky varje kväll när dom andra har magsjuka så klarar man sig. Jag inbillar mig det i alla fall och det verkar funka 🙂

Kommentera

