Livet

Föränderligt.

Förunderligt.

Fantastiskt.

Jag kan aldrig veta vad som händer. Det är både skrämmande och spännande. Ibland när jag tänker så känns en oro som jag inte alls vill ha här inom mig. Oftast är jag rätt bra på att blåsa iväg sådana känslor, men ibland måste de få finnas. Ett tag.

Sedan är det dags att fortsätta i det som gör att jag finns:

Livet.

                         simma-lugnt.jpg                       

6 comments on “Livet

  1. Precis, föränderligt och aldrig förutsägbart. Oroskapande javisst men ACK så roligt! Tänk om varje skeende skulle gå att förutsäga, så tråkigt jag hade det då.

    Sen att man måste vara flexibel och ”gilla läget” ibland när man egentligen skulle vilja vråla… Det är kanske dax att vråla mer?

    Ha det gott! /Katrin

  2. Kan du blåsa bort mina elräkningar oxå? ……Please! Jag tycker inte elräkning är livet men tyvärr är dom väl det. Kramar!

Kommentera

