En tanke

…som virvlande flyger förbi

lite tveksamt, där uppe på himmelen.

Den ser sitt mål och söker en väg.

Jag fångar den varsamt.

Vad skönt det är att gå.

av madonnan Postat i Okategoriserade

9 comments on “En tanke

  1. Så fint du skriver. Lite kul är det hur man tolkar saker. Läser dina komentarer och förstår att det handlar om att du är ute och går,,,eller att man tolkar det så.

    Jag gjorde det också, men lika snabbt så lägger jag orden på ett annat sätt och känner OH,,,ja .. va fint de kan vara att GÅ vidare i tanken ,,,när den är lugn och ger mig kraften att se framåt.
    Vet inte om du fattar hur jag menar,,,hehehe ibland har jag inte orden liksom.
    MEN du,, jag gillar DINA ord! KRAM min fina vän
    Nallil

Kommentera

