Jag måste bara få säga en sak

…och det är att jag tycker kvalitén på mina bloggar är riktigt usel.

Så ogenomtänkt och hafsigt nedskrivet, förstår inte varför jag skriver alls.

Finns det någon mening med det – egentligen?

15 comments on “Jag måste bara få säga en sak

  1. Ja, det gör det alldeles säkert, madonnan!
    Om du inte tror mig, så titta på de kommentarer som dina hastigt nedslängda och ogenomtänkta alster får. Då förstår du att meningen är att andra, de som läser det du skapar, ska låta sig fångas och tjusas av den poesi som växer fram när du sitter vid tangentbordet, vare sig du är medveten om det eller ej. Vem vet vilka tankekedjor och känslor du väcker till liv hos dina läsare?
    Och om du tittar på din besöksstatistik, så förstår du att det är många som vill se det du delar med dig av.Du förstår inte varför du skriver, säger du.
    Du måtte vara den enda! 🙂
    Kram!

  2. Statistik är inte allt, men det är inte alla som ligger på Topp-100 listan.
    För guds skull, sluta inte. Som Sam skriver är det många som uppskattar dina rader. Nerkrafsade eller ej.
    Kram

  3. Det tycker jag absolut att det finns. Hur många som helst känner ju att just dina blogginlägg leder till reflexion och nya tankar. Ställ inte för stora krav på dig. Bloggen är din och har en personlig stil!
    Kram!

  4. Nej, nu älskade Madonna, måste jag få skälla lite!!! Du VET hur mycket du betyder för alla oss som läser din blogg!!! Morr säger jag bara, tror jag går in och kastar en tårta på dig på Facebook!
    Du har en så klar uppgift här, du berör och glädjer oss, får oss att tänka!!!
    Puss på´re!

  5. Varför skulle kvalitén på dina bloggar vara sämre än någon annans? Bloggar handlar om ord och tankar, och det är du bra på. Sköt om dig!

  6. Tack.

    Sam: Kanske är meningen att se snälla ord i era kommentarer. Då kan det ju vara värt det 🙂

    Tankspridd, ordalaget och znogge: Tack, vad snälla ni är…:)

    MärtaGreta: Jag gillar tårta…så, ja gärna, tack:)

    Systeryster, neny och Rosa: Ni är bra. 🙂

    Charlotte: Så klok du är…kram.

    Ja, man kommer nog alltid igen antar jag…

  7. nu måste jag ta lite sats så att du hör mig!!!!!! det är alltid med tillfredsställelse jag besöker din blogg, du har alltid tänkvärda ord,och jag blir ofta berörd!!!!!! såja, nu har curlingmormor talat!!!!
    kramizzzz

  8. Din blogg är jättefin.
    Där ska vara någon träff i Stockholm för dikter/are och annan prosa och jag fick en invitation till förlaget- tänkte på dig då. Vill du så kan jag sända den vidare till dig? – e-mailen om invitationen alltså…
    Ibland är allt bara dåligt och sådana dagar får man ha. Hur ska du annars känna när det är på topp?

  9. Mår du bra av att skriva, ska du absolut fortsätta. Ibland är det sånt som är hastigt nedskrivet, som är det mest tänkvärda. De behöver inte alltid vara långa välformulerade texter som är mest givande.

  10. Men neej jag tycker om dina bloggar, båda två, även om jag inte är här inne så ofta. Hinner inte med allt:) Men jag är sååå imponerad o tycker den är fin! Kramar

Kommentera

