Som att komma hem

…i en trygghet; bara självklar och varm.

Inga ord finns. Bara känslan.

Woman.

One comment on “Som att komma hem

  1. Svar på din ”Dags att klargöra” som även ingår i detta inlägg…
    Du vet en tavla – kan ses av tusentals människor och upplevas på lika många sätt. Dina texter är på sätt och vis samma sak. Var och en får sin egen uppfattning om vad du menar – om man vill gå djupare i dina funderingar… man väljer själv.
    ”Som att komma hem” tänker jag tillbaka på tiden när jag var singel och älskade att komma hem till stilheten i min lya, sätta på en kopp kaffe, slå på nyheterna, tända ett ljus och lägga fötterna på bordet. Finns liksom inga ord – det bara känns så himla skönt och fritt… Det är min tillbakablick och tolkning och den är jag nöjd med – för den gjorde mig glad.
    Kram på dig…

Kommentera

