Meddelande

…till er som läser min ABblogg:

Jag kommer tyvärr inte in där så ofta, därför kan jag heller inte skriva så mycket som jag skulle vilja.

Det tråkiga är att jag ser att andra har skrivit texter och varit inne och kommenterat i min blogg. Min fina, rosa blogg…men jag själv kommer inte åt den.

Tur jag har den här.

Nu ska jag äta frukost, efter en helt underbar sömn. Trots att jag var uppe vid sextiden så lyckades jag nämligen somna om ända till 9.14!! Det minns jag inte när det hände sist. Men bara vetskapen om att jag har sovit gör mig lycklig.

Hej hopp.

av madonnan Postat i Okategoriserade

8 comments on “Meddelande

  1. Visst är det gott att vakna och lite förvånat se att klockan är sååå mycket 🙂
    Har själv försökt många gånger på AB så jag är där någon gång ibland jag också på min blogg.
    Det brukar gå lättare om man går genom WordPress tycker jag eller är det bara inbillning!
    Kram

Kommentera

