Trots att

…det ibland känns alltför mycket och lite jobbigt.

När allt bara hopar sig i en stor, tung klump

och det ligger som ett grått dis framför mig.

Så är jag så fruktansvärt lycklig.

Hur man nu kan vara det på det sättet; men allt jag har fått…

Allt som livet har gett;

som jag har fått uppleva och känna.

Det är så väldigt fantastiskt.

Bara så.

Tack.

overgangsstalle.jpg

2 comments on “Trots att

  1. Livet är lite upp och ner. Skönt att läsa om tacksamhet och lycka mitt i allt. Vi är nog lite för lite tacksamma trots allt. Jag är det lite för lite.

Kommentera

