När något betyder

…så mycket att jag kommer av mig totalt.

Får mig att tänka goda, glada tankar. Att bara må bra.

Då känner jag hur viktigt det är att vårda det som gör gott. Ta till sig det och låta det parkera på sin plats i ett alldeles eget skrymsle; innanför den där dörren som stänger ute mycket av det som inte känns bra.

Jag har fått ett liv som jag ska försöka göra så bra det bara går. Undrar om det är det som är meningen med det här livet förresten…att försöka följa känslan för det som är bra?

Så kan det vara kanske…

av madonnan Postat i Okategoriserade

8 comments on “När något betyder

  1. Det är så viktigt att ta tillvara på stunden, ”se” sina nära och kära, ”lyssna” på sig själv. Det finns alltid något att njuta av, ta hand om det och vårda det väl. Gör man detta så är det också mycket lättare att ”ta hand om” det som inte känns lika bra.
    Kramizzzz

Kommentera

