Man kan aldrig veta

…vad en dag har i beredskap.

Så spännande egentligen; att inte veta innan vad som ska hända.

Varje dag är en upplevelse…

Varje dag. Även om det bara händer något litet.

Eller en skimrande möjlighet; så kan det också vara.

Lugn, upprörande, intensiv, rolig, sorgsen, tråkig,  eller kanske alldeles vanlig; så kan en dag vara och säkert mycket mer.

av madonnan Postat i Okategoriserade

10 comments on “Man kan aldrig veta

  1. Min morgondag vet jag faktiskt ingenting om och just nu känns det riktigt skönt!!!! Däremot så vet jag att det är hårklippning på onsdag och det är det skönt att veta!!!!
    Kramizzzzz

  2. Om du läser min blogg så ser du vad som snurrar i mitt huvud just nu. 😉

    Mina dagar blir inte alls som jag tror att de ska bli när jag vaknar och det är positivt för en gångs skull. 😉

    Kram!

    (I’m back in bizniz…)

  3. Jag önskar jag kunde se lite mer på livet på det sättet… Att vara mer nyfiken än orolig, mer förväntansfull än rädd, mer spontan än grubblande…
    Jag har lååååång väg kvar…
    *tar en näve Ahlgrens bilar till och trycker in i munnen*

    Såg ditt inlägg om kramar längre ner.
    Att kramas är mysigt!
    Nu när man inte har tillgång till dem hemma försöker jag att krama om folk som kommer i min väg när jag känner att jag är kram-sjuk.
    Men det känns inte alltid så himla kul.
    Det känns bara som om jag går omkring och ”tigger”, som om jag är ett påhäng! Man vill ju kramas i ömsesidighet!!!
    Kram till dig iallafall!!!
    /Tizzel
    (hoppas du inte tycker jag var efterhängsen och ”tiggig” nu…)
    🙂

  4. det är det som gör livet så fantastiskt. Att man aldrig riktigt vet. Men det gör det också viktigt att ta hand om varje ögonblick, för vi vet ju inte vad som kommer sedan. Kram

  5. Det lät nästan som Askungen när hon drömmer om balen i slottet man vet aldrig hur dagen/morgondag… blir ????
    Kram
    Wanja

Kommentera

