När det finns

..sådant som man undrar över, men inte kan fråga om…

Bara ha det i sina tankar, inte prata med en enda om det. Och fortsätta att undra.

Så kan livet vara. Allt kan man inte dela med någon enda. Inte ens den man undrar över.

Just det.

3 comments on “När det finns

  1. Raraste, Vän!

    Dina tankar är som den vackraste poesi. Och den här ”dikten” känns nära mig nu. Jag förstår vart och ett av orden Du skriver, fast jag kanske tolkar dem annorlunda än vad Du gör, och vad Du menar med dess förening. Men de här raderna är precis vad jag känner just nu. En förvirring och undran som jag får leta svaren på själv. Och kanske är det bäst så när jag närmare tänker efter…

    Puss & Kram från mig,
    *Isprinsessan*

  2. God morgon min vän,
    jag ska vara så noga att svara Dig,
    nu när jag vet…att du läser igen:)

    Jag finns här, om du vill.
    Ibland är det bra att prata,
    för att finna svaren själv.

    Kram till dig.
    Ha en underbar lördag.
    Min fina vän.

    🙂

Kommentera

