Om jag bara kunde

…och hade lite gudomlig kraft…

Så skulle jag göra allt bra

på en gång.

Så att en rofylld vandring

på en mjuk, mossgrön stig

i en ljus och hoppfylld lövskog

var det enda som väntade

Dig.

Jag önskar Dig det och älskar. Dig.

sommarlov.jpg

12 comments on “Om jag bara kunde

  1. Ja tänk om….så annorlunda en del skulle vara då.
    Så vackert du beskriver det. Jag kan riktigt känna hur skönt det skulle vara att gå där.
    Ha en riktigt skön ledig dag

  2. Vackert vackert 🙂 Är det ok om jag sätter dig på min blogroll, för jag gillar verkligen det du skriver 🙂
    Kram och ha en riktigt go helg 🙂

  3. Ja tänk det önskade jag ofta den rosenbeströdda stigen men utan törnen. Men jag lyckades aldrig finna den så jag kunde inte heller visa den för någon.
    Kramar

Kommentera

