Idag blev jag så väldigt glad

…och då hade jag så gärna kunnat utdela en kram eller fler.

Fast jag började dagen med en kram, på jobbet. Det var en bra början. Sedan fortsatte dagen i samma tecken, trots att just mitt dataprogram inte fungerar så att allt tar hundra gånger längre tid.

Och jag som vill göra klart i god tid innan en massa samtal, känner stressen belägra sig. Men vetskapen om att vi inte har tagit på oss en massa extra nästa vecka är bra. Just det; då orkar man.

Stressreducerande tankar är bra.

Och kramas skulle jag nog kunna göra mest hela tiden faktiskt. Ungefär.

Tänker på Burma, varje dag. Gör det du också (om du vill); tänk goda tankar. Det kanske hjälper.

    Free Burma!

Jag hittade info här hos Jerry.

3 comments on “Idag blev jag så väldigt glad

  1. Hej,
    (även här)

    Skall kolla in sidan som du skrev om på den andra bloggen alldeles strax..
    goda tankar det tror jag på!

    Kram,

    egentligen städas det var bara tvungen o ta ett litet break…

Kommentera

