Idag

…skrattar jag när jag ser de sökord som några läsare idag har hittat hit på.

Det känns som om sökorden stämmer in så väl, som om det är jag – Madonnan. Titta här:

Madonnan  (Just det, mitt bloggnamn..lite heligt sådär…).

Tar livet med en klackspark  (Jadå, rätt ofta i alla fall).

Hitta man (Nja, har ju en redan…).

Madonnan konst bild (Ja, heter Madonnan här på bloggen och gillar bilder och även en del konst).

Fältöversten (Där är jag rätt ofta, ja).

Är känslosam (Kan jag väl inte tänka mig…eller, jomenvisst. Sån är jag).

Astrologi fisk (Jepp, gillar astrologi lite grann och är fisk och äter mycket fisk. Just det).

Aura fotografering (Jadå, har skrivit om aura och brukar fotografera och sätta in mina bilder ibland.)

Och det bästa av allt med alla sökord var att jag fick till ett litet inlägg mitt i en stillhet. Och just det; igår var det några som hade sökt på dusch, tar livet så allvarligt (hur ska jag ha det egentligen: med en klackspark eller tungsint?), hitta sten, motton, besos och kram – och så kom de hit. Lite kul tycker jag.

Man skulle nästan kunna säga att alla de här sökorden tillsammans faktiskt är som en personlighetsbeskrivning av Madonnan – sanningen 🙂

God natt. Nu sover jag nästan redan på stolen här…

6 comments on “Idag

  1. Apropå Aurafotografering, det är kul, men visar inte hela auran. Prova någongång om du får chansen.
    Länge sen jag kollade sökorden, kanske dags igen.
    Ha en skön dag även om även ni säkert har lite grått idag.

    Kram

Kommentera

