Lite bortkastad tid

…känns det ibland; att sitta här.

Man ska ta vara på livet; och varje minut, varje sekund, tar tid ifrån dig och ditt liv.

Det borde jag tänka på.

Varje minut, varje sekund…är dyrbar.

av madonnan Postat i Okategoriserade

11 comments on “Lite bortkastad tid

  1. Då är det bra att man kan göra sånt som man tycker om att göra. Som att blogga, ätat popcorn, dricka te och så. Vilken fin bild. Lavendel tycker jag om, doftar så gott.

  2. I så fall är jag väldigt duktig på att kasta bort dyrbar tid. 😦

    Visst finns det många anledningar att älska. VÄLDIGT många. Och INGA anledningar att hata. Att vara bitter eller att hata påverkar ingen annan än en själv. Och det är bara negativt.

    Har mailat dig!

  3. Jo men om varje sekund skulle vara innehållsrik och genomtänkt så skulle vi inte orka!
    Och tänk på att motsatserna behövs för att kunna uppskatta det ena eller andra.
    Kryptiskt igen, men du brukar kunna förstå 🙂
    Kramar

  4. Om man gör saker man tycker om/ har roligt kan de ju inte vara bortkastad tid?

    Tror det är viktigt att känna glädje i det man gör, sen vad man gör är av mindre vikt.

    Kramen 🙂

  5. Måste bara skriva att jag har världens finaste dotter. Idag fixade hon maten, därefter så klippte hon mitt hår, gjorde slingor, la ansiktsmask och hårinpackning så jag känner verkligen att jag fick min extreme makeover.

    Vad hon är fin….*rörd*

    Höstkramar från mig
    Margareth

  6. Tycker nog inte att min tid blir bortkastad när jag sitter här vid bloggen, det ger mig så väldans mycket och det är jag glad över. Tror nog att man mår bäst av att göra det man känner för i möjligaste mån.
    Kramizzzzzz

Kommentera

