För att

…det tycker jag är fint.

Och ta vara på det som glimmar till ibland; det ska jag.

För det är innerligt berörande och jag ser det jag ser.

Det kan inget ändra på.

Bara så.

     strandpromenaden-visby.jpg

15 comments on “För att

  1. Så vackert, rofyllt med havet som sveper in. Där kan man sitta i sanden och vila i horisonten.
    Visst ser man det man ser, färgat av ens erfarenhet och inte minst humöret för dagen.

  2. Tack Sagolikt:)

    panteraleo: Fritt att tolka…för var och en…*S*

    agapanthus: Helt rätt!:)

    Märtagreta: Så… Kram!:)

    Kersti: Ja, det beror nog på en del, mest en känsla tror jag 🙂

    Syster yster: Jag var över 20 första ggn, sen har jag varit där minst 20 ggr till tror jag…Ett måste, åk dig! Kram:)

    Wendla: Ja, visst är det fint! 🙂

  3. Tack Sagolikt:)

    panteraleo: Fritt att tolka…för var och en…*S*

    agapanthus: Helt rätt!:)

    Märtagreta: Så… Kram!:)

    Kersti: Ja, det beror nog på en del, mest en känsla tror jag 🙂

    Syster yster: Jag var över 20 första ggn, sen har jag varit där minst 20 ggr till tror jag…Ett måste, åk dig! Kram:)

    Wendla: Ja, visst är det fint! 🙂

  4. Tack alla. Känner att jag är i tack-stadie ikväll…:*S*.
    Blondie: Jag bor i Stockholm..men är rätt ofta på Gotland.

    Och Rosa: Ja, du har nog rätt. Som vanligt…:)

    Kram till er alla:)

Kommentera

