Så skönt

…jag kan sitta och skriva vad jag vill här och ingen enda kan läsa.

Så underbart.

Jag behöver inte tänka efter ett enda dugg, kan formulera mig precis som jag vill och känner. Hm…

Fast å andra sidan kan jag ju skriva i word då, eller i en vanlig dagbok.

Jaja, jag tänker lite. Det känns skumt det här. Vad håller jag på med?!

Förvirrad. Och väldigt trött på allt som krånglar i livet.

av madonnan Postat i Okategoriserade

2 comments on “Så skönt

  1. Det är meningen att det ska krångla lite i livet, bara det inte blir för mycket. Jag vet hur det känns -och det gör nog de flesta.. Det som är bra att det blir bättre. Hoppas du får en bra och oförvirrad dag

Kommentera

