En utmaning

har jag fått av Sam Z och visserligen har jag samma svar på min andra blogg, men ändå…Här kommer svaren:

* Jag kan utan att tveka sätta i mig en påse maränger och njuta. Hela tiden.

* Jag älskar pitepalt, min favoriträtt som liten. (Utan blod eller fläsk i, med smör på).

* När jag var liten var jag övertygad om att jag skulle jobba som…sångerska eller journalist. Väldigt länge. Övertygad var jag verkligen och lite har jag nästan sjungit i band. Nästan, för jag tackade nej till ett skränande band. Jisses.

* Jag är livrädd för hästar, råttor och säkert en hel massa annat, men det mesta kan jag låta bli att visa förutom hästarna och råttorna.

* Jag älskar asiatisk mat. Bara stekt ris med grönsaker från en thailändsk restaurant är ju så gott. Mmmm.

* Jag har rätt gröna ögon.

* Och är ganska liten.

* Och jag tycker väldigt mycket om att vara ledig.

av madonnan Postat i Okategoriserade

5 comments on “En utmaning

  1. Hmm… Nåja, Madonnan; godkänt med viss tvekan. Vad är det för underligt att tycka väldigt mycket om att vara ledig, t ex?? Vem f-n gör inte det? Och älskar asiatisk mat; ja, det gör jag också och flera med mig. Inte speciellt underligt, det heller! Gröna ögon är ju förstås lite ovanligt, liksom förmågan att kunna smälla i sig en påse maränger rakt av och kunna njuta av det oavlåtligt! 😀
    Kul att du ställde upp och lirade i a f!
    Kram!

  2. Pitepalt. Hurra!! Det är ju supersmarrigt. Hemkokad förstås! Oj vad glad jag är som hittat till din fina blogg. Hit kommer jag igen. …åsså gillar du pitepalt..*ler*

Kommentera

