En så stark känsla

…att vilja, m å s t a.

Så självklart, så instinktivt.

Det enda rätta och naturliga; så är det.

Och ett måste är att följa den spirande känslan.

För känslor gör precis som de vill; vad det än gäller.

Och jag tror att de leder dig rätt.

Alltid.

3 comments on “En så stark känsla

  1. Känslor kan ofta leda oss rätt. Men jag tror inte att de alltid gör det. Om vi människor inte var så fixerade vid att alltid följa sina känslor så skulle världen inte vara så mörk & kaotisk. Vi har ett förnuft också…

    Jag förstår att du känner dig vilse i ”min” kyrkovärld. Men jag hoppas att du inte skräms bort när (om) du läser min blogg. Det hela är inte så skrämmande och konstigt faktiskt. 😉

    Ha en skön dag! Kram!

  2. Känslor kan nog förirra bort oss ibland, men men ska ju gå på magkänslan säger de lärde, fast det gäller nog att tänka till lite också.
    Kramizzzz

Kommentera

