Jag blev så glad

…när jag tittade på lite foton.

Så snygg jag såg ut, fräsch och välvårdad

tyckte jag.

Sen såg jag:

Det var inte jag.

Det var en ung, vacker dotter.

Besviken och glad

samtidigt

lade jag tillbaka fotot.

Så kan det vara. Men de brås på mig i alla fall…

              

7 comments on “Jag blev så glad

  1. Jag gjorde nåt liknande för ett tag sen. Tittade på foton och tänkte där är en bild på mamma. Tittade lite närmare och såg … hjälp det var ju jag! Har jag blivit så gammal ? 😉 Tror säkert att du är lika snygg, bara lite äldresnygg. Kramar!

  2. Hehe… lite blandade känslor, alltså! Men det betyder ju att ni måste vara mycket lika, eftersom du ett tag trodde att det var foton av dig själv du såg! Genetiskt betingad likhet, förstås!
    Kram!

Kommentera

