Tydligen har det stått om bloggar

…och att även mindre bloggar kan tjäna pengar på det.

Det måste jag nog leta efter. Inte för att jag tror på det för min del. Men tänk att sitta och blogga hela dagarna. Så roligt.

Kul.

Eller?

av madonnan Postat i Okategoriserade

4 comments on “Tydligen har det stått om bloggar

  1. Det tycker jag låter bra så om du får reda på var så får du gärna berätta 🙂
    Kul att vara hemma igen, nu ska jag bara sova ikapp också!
    Kram från mig

  2. Visst finns det de som tjänar på att blogga… men blogga tycker jag ska vara något spontant, något man gör när man har något att uttrycka, inte att skriva för skrivandets skull.

Kommentera

