Men, oj då

…jag får nog ställa mig framför den där spegeln och stå där hela kvällen.

Jaja, så kan det vara. Och nu skriver jag med ett leende på läpparna. Känns rätt bra faktiskt.

För att le; inombords och utanpå, är så härligt.

Så kan det vara.

13 comments on “Men, oj då

  1. Way to go, Madonnan! Keep smiling!
    Forskarna har upptäckt att när man ler, så använder man muskelgrupper som tydligen bidrar till att öka tillflödet av kroppens eget lyckohormon! (Kan nog vara seratonin som avses; minns inte riktigt.)
    Kram!

  2. Jag arbetade en gång på en skola som hade stans härligaste hall, den var så mysigt inredd med en mycket vacker spegel. Vi hade en kvinnlig rektor som ansåg att hallen var så viktig och dit kom vi allihop varenda morgon, på spegeln hade hon också satt upp små söta lappar och bilder med fina ordspråk. Hon var också väldigt mån om att vi sneglade till i spegeln innan dagen startade och att vi skulle gilla det vi såg. Hon var och är helt otrolig.
    Kramizzzz

  3. Nu har jag lärt mig att lägga ut bloggillustrationer på You Tube..:) så där finns din illustration ..:)

    Har inte hunnit med så många bloggbesök sedan jag fick datorn, men nu börjar jag förstå hur den fungerar, hur illustrationsprogramet fungerar och hur det känns att ha fyrkantiga ögon också.

    Önskar dig en fin dag
    Varm kram
    Margareth

Kommentera

