Att ha ett gemensamt språk

…på många olika sätt.

Att hela tiden upptäcka hur det gemensamma i språket finns där; förenar oss i en stor värld.

I tanken

I ordet

I känslan

Oerhört berikande och fantastiskt.

                      madonnan-blogg.jpg   

6 comments on “Att ha ett gemensamt språk

  1. Att ha en blogg är oerhört berikande. I ett år har jag bloggat och lärt känna så mycket underbara personer.
    Det är ju människor som jag aldrig skulle ha träffat annars. Som du till exempel.

    Kram

  2. Tänk så kloka tankar du har, många gånger efter att jag läst vad du skriver så har jag märkt att jag verkligen funderar på och tar till mig dina tankar, du är en blogg gudinna *L*

  3. Tack för era kommentarer.

    Imse Vimse: Håller med dig helt…och tack. Vilken tur vi har! 🙂

    Grynboll: Å, tack…! Vilket fint beröm *glad* 🙂

    Kersti: Ja, du har så rätt…oändliga! 🙂

  4. Just nu har jag varken språk eller kommunikation. Mejlfunktionen har hakat upp sig så jag kan inte ta emot eller skicka.
    På tal om att ha ett gemensamt språk.
    Det är tankarna som gäller i nuläget…:)

Kommentera

