Vad

är viktigt egentligen?

Jag ser mig omkring. Och det är väldigt vackert det jag ser.

Så mycket är viktigt – inte bara jag.

10 comments on “Vad

  1. Men i stort sett är vi inte viktigare än som kineserna säger – vill du veta hur viktig du är stoppa fingret i vattnet – ta upp det – hålet som blir visar hur betydelsefull du är – men jag tycker ändå att jag ser ett litet litet hål… Fniss. Anne-Marie

  2. Helt rätt. Det finns så mycket runt omkring som är viktigare än oss själva ibland.

    Jag är jätteglad att bredbandet är igång. Vi får väl se vilka visa och intressanta grejer som bubblar ur mig framöver. 😉

    Hoppas att du har det bra idag!

  3. Hej Madonnan!

    Personligen tycker jag det är viktigt att se det Lilla i det Stora… Idag har många människor så bråttom att de inte hinner stanna upp och reflektera!

    Man hinner inte ta in känslan, lukten, synen, hörseln… Det Lilla försvinner i ett bakgrundsbrus på något tråkigt sätt!

    Alla borde vara mer lyhörda för det Lilla, en gest, ett blink, en smak, ett ljud, en kommentar eller vad som helst…

    – Man behöver inte flytta berg för att vara Lycklig!

    Trevlig helg /Lasse

  4. Jag tror att Lasse sa vad jag menar 🙂
    Med andra ord ”jag instämmer med föregående talare”
    Men visst är även vi viktiga för många runt omkring oss och jag tror vi har ett behov av att vara behövda!
    Det märker man om inte annat när barnen blir stora och flyger ur boet, det blir ganska tomt ett tag!
    Sedan fyller vi det kanske med att bli curlinghustrur 🙂

Kommentera

