Jag tillägnar någon

…några rader så här på söndagen.

Det gör jag för att det var med en viss sorg jag läste ditt senaste inlägg. Men man ska ju göra det som känns rätt. Så viktigt. Och då kan det bara gå bra. Bli som det är menat.

Jag önskar dig allt gott här i världen. Det är du värd. Och jag är säker på att få se dig i andra skrivarsammanhang. En sån talang som du är så måste det helt enkelt vara meningen! Så bra, då kan jag se fram emot det ju.

Och du; tack för alla fina läsupplevelser.

                       🙂

av madonnan Postat i Okategoriserade

4 comments on “Jag tillägnar någon

  1. Madonnan… du är en sådan pärla. Tack för de vänliga orden. Jag hoppas att jag finns någonstans, någongång i ett samanhang.

    Jag finns ju kvar och läser dig förstås.
    Förresten är det jag som tackar för att du läser. Det gör all skillnad faktiskt.

    /Kram

  2. Jag tappade bort honom. Är ledsen för det.

    Om DU läser, minns ditt trevliga och varma ngf försiktiga leende. De vänliga ögonen. Ha det så bra. Rosa kram.

Kommentera

