Den vackra stenen

…som jag såg på en vidsträckt sandstrand i Spanien, precis när jag tänkte på något som är så väldigt bra –  är den här.

Och den ska alltid få följa med mig på min resa genom livet. Vara min livsamulett. Så kan jag tänka på allt det som är gott bara jag ser den eller håller den i min hand.

Den skimrar en smula; tyvärr syns det inte på den här suddiga mobilbilden. Men den är fin; riktigt fin. Så fin som en sten kan bli helt enkelt.

                       

Alltid. I ett liv.

9 comments on “Den vackra stenen

  1. Stenar är verkligen häftiga. När man tittar på en man sparat på sig minns man precis ögonblicket och tillfället när det hände. Din är jättefin.

    Kramen 🙂

  2. Jag har också en sådan sten…från Sandhammaren. När jag reser är den med mig… och när jag håller i den blir den så varm så varm, då kan jag låta någon liten människa hålla i den – hjärtat i handen… Allt gott – och tack för dina fina kommentarer hos mig. Anne-Marie

Kommentera

