Orden

…har rymt; flugit iväg någonstans.

Undrar vart.

Försöker hitta dem. Hur gör man när man skriver?

av madonnan Postat i Okategoriserade

11 comments on “Orden

  1. De har flugit hem till Sverige och väntar på dej. Precis som sommaren. Den är på G nu, så du kommer hem i rätt tid. Både till orden och till solen.

  2. Man kan vara helt på det klara med vad man skall säga och så ………..fattas hälften av orden. Skrattade faktiskt åt guben ikväll, vi var ju på surströmmingspartaj inne hos grannen, guben tog det väldans lugnt med drickat eftersom han jobbar tidigt imorgon, men han hade detta problem ikväll när han skulle berätta ett par episoder. Vart tog vissa ord vägen????? Kramizzzzz

  3. Man gör något annat ett tag. Sedan när man minst av allt anar det så finns de där igen! Tilsammans med insprationen och idéerna. Då är det bara att sätta i gång!

    Kram och god natt!

  4. – Sätt dig och blunda, tänk på ingenting.
    – Låt fingrarna smeka tangenterna, vandra omkring och känna sig för.




    – Öppna ögonen och se vad som hänt.
    – Läs igenom och begruna, du läser det för första gången och ändå har du inte skrivit det…

  5. Kan tyvärr inte ge dig ett tips. Du skriver så pass mycket bättre än jag så det skulle falla på sin egen orimlighet.

    Fortsätt njut du.
    Kramen 🙂

  6. Kunde vakna förr med ord som rann upp som ur en källa… Men det var då det. Nu kommer dom om jag sätter mig och skriver förståss!
    Fast om jag tänker efter så rumlar orden runt i min hjärna som i en torktumlare hela tiden. Hela jävla tiden på gott och ont…. Leve orden!

  7. Jag brukar sova. Vila. Så kommer det. Vila tror jag är underskattat. Jag kan lösa det mesta om jag får vila en stund. Men jag tycker inte man ska bli rädd när orden sinar. De vilar bara en liten stund. Anne-Marie

  8. Jag känner såväl igen mig i det du skriver. Helt plötsligt är orden bara bortflugna. Men det är kanske som det ska vara. en liten paus kanske kan vara bra ibland för att man ska få ny inspiration.

Kommentera

