Så mycket att fundera på

…i ett enda huvud.

Av just många av alla mina gamla favoriter har jag fått höra såna otroligt fascinerande kommentarer, om allt ni upplevt och sett.

Det är lustigt att så många av just er varit med om sånt. Jag undrar hur det kan komma sig egentligen…?På AB vet jag inte att jag har läst om såna upplevelser direkt, så hur kan det komma sig att så många av de jag brukar besöka på bloggen och lärt känna, varit med om sånt här?

Eller är det bara jag som går omkring utan att se, utan övernaturliga upplevelser i bagaget?!

Sånt som finns i mina tankar när jag går till sängs. Hur ska jag kunna sova nu då?  🙂

6 comments on “Så mycket att fundera på

  1. Tänk på helheten. Då blir det klarare. Att allt hör ihop. Att allt har en mening. Min son som är uppväxt med detta tänk för honom var ingenting märkligt ngt som Mannen ibland muttrade över. Men så har jag också en skräckfilmsfantast när det gäller det övernaturliga som det ska till mycket innan han hoppar till och då blir han bara GLAD *L*. Suss så gott!!

  2. Det du kallar spöken kallar jag hjälpare. Jag har speciellt en som stod mig mycket nära i livet. Hans sak är inte att staka ut en fin väg till mig. Dom gånger jag är förtvivlad och varken vet ut eller in kommer han inte. Då ska jag bearbeta mig själv. Men när jag mår riktigt bra och lär mig vettiga saker av svåra erfarenheter är han genast här och värmer och stödjer mig. Jag har upptäckt att när jag skriver väldigt för mig väsenliga saker på bloggen klappar han mig på kinden och på det viset berömmer mig. Jag törs stå för vem jag är. Jag har också upptäckt att när jag har en bra kontakt med två bloggare så kommer han också och på något sätt visar att jag ska fortsätta att ha kontakt med dom.
    Jag är så rädd att det här ska låta så flummigt om mig men i ärlighetens namn kan jag inte ignorera det jag känner och upplever. Det är inte påhitt och jag vet inte riktigt varför just jag kan fick den här förmågan.

    Det här blev du nog inte mycket klokare på kan jag tänka mig. 🙂

    Kramar min vän

  3. Jag tror du är som en övermogen melon andligt, det är dags för dig att släppa taget och släppa in allt som har med andlig utveckling att göra. Du är redan seende men har inte insett det riktigt.
    Därför tror jag att du drog till dig oss andra som har trampat stigen med öppna ögon någon sekund längre än dig.
    Du har väl hört att när eleven är mogen kommer läraren, man möter det som man är mogen för helt enkelt.
    Massor av kramar…

  4. Tack för era kommentarer.

    Rosa: Jag försöker se helheten…ja, tack. 🙂

    Märtagreta och Maggis: Jag är nog ingen andlig person…men känner mig rätt intresserad av hur saker är, hänger ihop och tycker känslor är så viktiga – hur det känns alltså, olika saker. Kanske är jag bara en kännande människa…? Eller så är jag ngt jag själv inte inser… Kram på er! 🙂

Kommentera

