Kväll

…en favorittidpunkt så här efter en dag.

Då hinner jag bara vara ännu mer, sitta här och lyssna på musik från tre olika håll i hemmets lugna vrå (?), skriva på mina tangenter, prata lite emellanåt, fundera och läsa olika texter på datorn.

Det är kallt här, mina fötter fryser lite. Det gör de förresten rätt ofta. Men inuti är det varmt och  behagligt, för många människor är så fina.

Så brukar jag tänka, så kan jag sova gott sen.

av madonnan Postat i Okategoriserade

3 comments on “Kväll

  1. Det bor visst en liten poet i dig. *Vidhåller*

    En poet skall väl väcka tankarna hos sina medmänniskor, en sann en alltså?
    Och det gör du!

    Alltid ´får du mina tankar in i en ny bana, ett annat perspektiv och det gillar jag.

    Tack 😉

    Kram också om du vill.

  2. Visst är det så. Om man är omsluten av fina människor (det behöver faktiskt bara vara en) så mår man otroligt mycket bättre. Det är inte mycket som behövs, ett vänligt ord, en hälsning, en tanke, så är livet genast en varmare plats att bo på.

    Ha en fin dag.
    Kramar 🙂

Kommentera

