Bara att någon

…som du känner så för; finns där, lyssnar, pratar.

Vill dig innerligt väl.

Ger värme, förtroende.

Ger.

Bara att någon finns där; den någon som betyder så för dig.

Ger dig.

Så viktigt i ett liv. Så fint.

Samhörighet.

Värme.

                     bloggillustrationmadonna2.jpg

Illustration: Margareth Osju Arverud

av madonnan Postat i Okategoriserade

7 comments on “Bara att någon

  1. Du borde bli författare. *ler*

    Tack för kommentar om mina bilder. Jag håller på med en rosa-illustration just nu:)
    Men ibland lämnar jag illustrationstankar och går över i enbart fotografi, en sorts balans.
    Men just nu har jag kommit i en sorts trötttankarströtthet att till och med färgerna vill inte harmonisera..:(

    Varma kramar på dig och lika glad är jag varje gång jag ser att du tycker om madonnanbilden…*ler*

  2. Emellanåt skriver Du så vackert, så innerligt och med sådan känsla att jag känner hur tårarna kommer – precis som de gör nu… Kanske är det välgörande med tårar? Jag vet inte.

    Ses imorgon!
    Kramar!

    Bilden är oerhört vacker.

  3. Hej coh tack för era kommentarer.

    Margareth: Jag ser verkligen fram emot rosaillustrationen 🙂

    Tack curlingmormor och Neny!

    Isprinsessan: Tack, kanske för att du känner mig så väl…Kram på dig 🙂

    znoggen: Ja båda behövs för en balans i livet… 🙂

Kommentera

