Personkemi

…mellan människor är verkligen något som berikar.

Undrar vad det är som gör att vissa av oss klickar så?

Och varför några av oss får jobba tappert för att kunna fungera tillsammans?

Varma tankar en trött kväll.

av madonnan Postat i Okategoriserade

8 comments on “Personkemi

  1. Ja du det kan man verkligen fråga sig så som jag råkade ut på jobbet nyligen. Undrar verkligen varför. Jag som brukar bli omtyckt blev så illa omtyckt. Undrar vilka kemiska dofter jag ustrålade där *ler*. Fast det var ju ömsesidigt.

  2. Å andra sidan klickade du väldigt bra med en bloggvän – och det är jag jätteglad över.
    Ibland finns det tillfällen när andra inte mår bra eller omständigheter som spelar in, tror jag. Och det är inte dig det är fel på, du försökte så mkt det bara gick tror jag…

    Kram:)

  3. Gomorron Madonnan!

    En tanke som man kan fundera lite på under dagen på jobbet…
    Söker inget svar men lite tankar är alltid trevligt att bära med sig…
    Ha en fin dag! 🙂

  4. Lena: Kanske finns det det, egentligen är man alltid ensam – mitt i en samhörighet kanske, om man har tur. Men ensam är också stark, så ser jag det…

    Kram på dig, välkommen tillbaka! 🙂

  5. Jag tror vi klickar så bra med en del för att vi har träffats i ett annat liv. Dom andra personerna är förmodligen utmaningar.

Kommentera

