Oj,

…sitter här med små tårar i ögonen efter några fina ord i ett mejl från en bloggvän, en person som jag har följt hit från ABs blogg.

Att det kan bli så; att vi finner varandra via bokstäver så här. Och att det kan ge någonting bra – det vi skriver, för någon annan.

Själv känner jag mig överväldigad av något som liksom framträder tydligare än många andra positiva saker här; nämligen omtänksamhet. Den dyker upp från så många håll och det känns så väldigt bra och värmande helt enkelt. Det glädjer mig att det faktiskt finns så många goda människor. Så rikt.

Jag har alltid haft starka känslor, mitt i ett inre lugn, så det är inget som märks utåt direkt. Men här på bloggen kommer det fram ibland och det känns så värmande och fantastiskt att fler delar med sig av sitt inre.

Bara så. Vet inte vad jag vill få fram direkt; det här är spontant nedskrivet i en varm känsla bara.

                      img_46276cc932bbb1.gif

av madonnan Postat i Okategoriserade

7 comments on “Oj,

  1. För mig är din blogg något alldeles speciellt.
    Du hängde nyckeln i en fin kedja runt min hals, nyckeln som jag har letat efter så länge.
    Varje dag ger du mig en insikt, min alldeles egna insikt. Här hos dig får man ett fritt forum att tänka, känna, vilja.

    Världen är snäll när den leder en till en så viktig och varm blogg som din.

    Kramar 🙂

  2. Känner precis likadant!! Ta Katrin t ex som givit sin sons nummer till mig och dottern, han är vakt på Arvikafestivalen. Fantastiskt, dottern tog gladeligen emot numret också.

  3. Tack alla, jag känner mig varm av att läsa era fina kommentarer.

    Miss T: Det känns väldigt speciellt för mig, och det är så bra tycker jag att bloggande kan vara så… Kram till dig du starka kvinna 🙂

    Rosa: Bloggen kan verkligen vara bra till mkt… 🙂

  4. Håller med föregående talare, du skriver så underbara inlägg, jag blir ofta sittandes, funderande över olika situationer.
    Kramar till dig!!!!!

Kommentera

