Ett starkt obehag

…inom mig när jag nu sitter och väntar på att någon ska höra av sig.

Någon som nog har fått en hjärnskakning och är lite chockad. Så lätt det händer saker; så fort det går. Tror inte det är någon fara, men huvuden ska man vara rädd om. Och ovisshet är väl ändå bland det värsta som finns…

Vet inte varför jag skriver om det, men försöker att inte visa min oro utåt just nu. Fast om man kan gå på benen borde det ju gå bra. Förstås.

Och trots att dagen blev solig känns det inte längre så.

Usch.

av madonnan Postat i Okategoriserade

7 comments on “Ett starkt obehag

  1. Hjärnskakningar är inte att leka med, själv har jag råkat ut för 2 och det var 2 för mycket sa läkaren.
    I övrigt sköter jag om min hjärna varje dag eftersom vissa signaler inte kommer fram om jag inte tar min medicin. För mig är hjärnan livsviktig.

    Hoppas du får besked snart, jag förstår din oro.

    Skön söndag på sig.
    Kram.

  2. Äldsta fröken fick svimmade och fick hjärnskakning en gång. Det var hennes gympalärare som dunkade en basketboll i huvudet på henne… Oavsiktligt förstås;-)

  3. Det gick bra i alla fall. Personen ifråga, min man, är lite mörbultad och sydd, men rätt pigg ändå… Hoppas han cyklar lite långsammare nästa gång…

    Miss T: Det är bra att sköta sina mediciner tror jag. Kram 🙂

    Tack för era kommentarer, ni är så snälla! 😉

Kommentera

