Och du gör mig så glad

…för att Du är just den Du är och för att du ger så mycket som värmer här inne.

Det är tur att Du finns när det känns motigt ibland, så att jag får distans och kommer tillbaka snabbt. Och goda skratt förlänger livet och gör att jag ser saker ur andra perspektiv. Det kan behövas ibland.

Du – det här gäller flera Du; såna fina människor som jag har omkring mig i mitt liv.

av madonnan Postat i Okategoriserade

12 comments on “Och du gör mig så glad

  1. Tack erve…tror jag? *L*

    Och Neny: så fint skrivet, tack detsamma 🙂

    photoimagine: broar är bra och i mitt klassrum är det lugn och ro (oftast iaf…) 🙂

  2. Här tänker jag på Brjörn Afzelius ”Du är det finaste jag vet”. En av mina favoriter. Så varm, så ja, jag vet inte vad…
    För övrigt gillar jag ordning och reda i klassrummet;-))
    Kram!

  3. Du skriver så fint, jag vet inte hur jag ska kommentera. Så jag får nöja mig med att konstatera att du har har alldeles rätt.
    Du gör mig så glad, kram!

  4. Nu sitter jag här igen och ler efter att ha läst ditt fina inlägg. Tack Madonnan, för alla tänkvärda saker du skriver.
    Ha en skön dag trots regnet, fast ibland är det skönt med lite regn också!
    Kramar Wendla

  5. Ja det finns många olika sorters DU som vi behöver! Olika DU på olika dagar till och med 😉 Tack DU Idag
    Kram

  6. Tack för era kommentarer.

    znogge: Ah, där kom det, du är lärare?

    Gunnar:Tack, detsamma! 🙂

    Tack Susanna och detsamma till dig! 🙂
    Och till Wendla förstås som också gör mig glad! 🙂

    Helena P: Så rätt…kram på dig du kloka kvinna! 🙂

    Syster y: Tack Du, vilken tur att du finns! 🙂

Kommentera

